Cyklistika

Cyklotrasy pro celou rodinu

Poznávejte krásy Krkonoš na kole.

Cyklotrasy pro celou rodinu v okolí Herlíkovic i po hřebenech Krkonoš – vyberte si tu, která bude vyhovovat právě vám!

Vyzkoušejte horské cyklotrasy pro zkušené cyklisty i rodiny s dětmi. Jízda po rovině, do kopce nebo z kopce.

K překonání velkých převýšení vám pomohou lanovky Herlíkovice - Žalý, Špindlerův Mlýn - Medvědín i Svatý Petr - Pláň.

Sportovní

Trasa SPORTOVNÍ - délka 25 km / 2,5 hod.

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase K10 na Rovinka, následně po trase K13 do areálu Horní Mísečky (bufet Stopa), odtud po trase K10 zpět na Rovinka, pokračovat po trase K10 na Benecko, odbočit na horní parkoviště a kolem Zlaté vyhlídky po Bucharově cestě - trasa K10 zpět na vrchol Žalý a horní stanici LD.

Dětská

Trasa DĚTSKÁ - délka 14 km / 2,5 hod

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase K10 na Rovinka, dále pokračovat po trase K10C přes skiareál Herlíkovice k horní stanici LV Herlíkovice I, dále doleva po polní cestě přes skiareál Bubákov na křižovatku Pod Žalým, odbočit doleva na zelenou turistickou cestu a sjet k Labi. Následně proti proudu toku Labe zpět na parkoviště Herlíkovice.

Vyhlídková

Trasa VYHLÍDKOVÁ - délka 22 km / 2 hod

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doleva po cyklotrase K10 na Benecko (centrální část), dále po trase K13 na Rovinka a následně po trase K10C na Křížovky a Kněžice, odtud po trase K10 dojet do města Vrchlabí, z centra města pokračovat přes Hořejší Vrchlabí podél toku Labe na parkoviště Herlíkovice. V případě nástupu na trasu na Benecku lze využít výjezd lanovkou na Žalý.

Okružní

Trasa OKRUŽNÍ - délka 22 km / 2,5 hod

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doleva po cyklotrase K10 na Benecko (centrální část), dále po trase K10 přes Horní Štěpanice na Křížovky, odtud po trase K10C vedoucí po cestě Nová Velbloudka dojet na Rovinka, následně se po trase K10 vrátit kolem Rozhledny Žalý na horní stanici LD.

Za pramenem Labe

Trasa ZA PRAMENEM LABE - délka kolo 41 km, pěšky 2 km / 4,5 hod

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doleva po cyklotrase K10 na Benecko, dále po trase K10 na Rovinka, odtud po trase K13 dojet na Horní Mísečky, pokračovat po trase K13 na Vrbatovu boudu a poté na Labskou boudu, odtud pěšky na pramen Labe a zpět, po trase K13 na Horní Mísečky, dále po trase K10 zpět na Rovinka a po trase K13 se vrátit kolem rozhledny Žalý na horní stanici LD.

Výletní

Trasa VÝLETNÍ - délka 30 km / 3 hod

Od horní stanice LD Žalý kolem rozhledny doprava po cyklotrase K10 na Rovinka, dále po trase K13 a K11 přes Labskou na Bedřichov do Špindlerova Mlýna, odtud po trase K12 dojet na Horní Mísečky, pokračovat po trase K13 na Třídomí a po trase K13 zpět dojet na Rovinka, odtud po trase K13 na centrální parkoviště Benecko a kolem Zlaté vyhlídky po Bucharově cestě - trasa K10 zpět na vrchol Žalý a horní stanici LD.

Cyklotour / Herlíkovice - Sv. Petr

Trasa CYKLOTOUR: Lanovka Žalý - Svatý Petr, délka 13 km / 1,5 hod

Vyjet sedačkovou lanovkou Herlíkovice - Žalý, od horní stanice LD kolem rozhledny Žalý po cyklotrase K10A, doprava na K10 přes Benecko na Rovinka, dále po trase K13 na Třídomí a odtud po K11 na Labskou, sjet po silnici k přehradě Labská, přejet hráz a pokračovat po zelené turistické značce do skiareálu Sv. Petr.

Cyklotour / Sv. Petr - Herlíkovice

Trasa CYKLOTOUR: Lanovka Svatý Petr - Herlíkovice, délka 12 km / 1,5 hod

Vyjet sedačkovou lanovkou Sv. Petr - Pláň, od horní stanice po trase K17A a následně po K17 dojet na rozcestí U Krásné pláně a pokračovat po trase K1A na Strážné, odtud po silnici nebo Kamenné cestě sjet do Vrchlabí a za řekou Labe se vrátit do skiareálu Herlíkovice.

Cyklotour / Herlíkovice - Medvědín

Trasa CYKLOTOUR: Lanovka Žalý - Medvědín, délka 12 km / 1,5 hod

Vyjet sedačkovou lanovkou Herlíkovice - Žalý, od horní stanice LD kolem rozhledny Žalý po cyklotrase K10A, doprava na K10 přes Benecko na Rovinka, dále po K13 na Třídomí a odtud po K11 na Labskou a Bedřichov, tam najet na K1A a pod bobovou dráhou odbočit po lesní cestě do skiareálu Medvědín.

Cyklotour / Medvědín - Herlíkovice

Trasa CYKLOTOUR: Lanovka Medvědín - Herlíkovice, délka 21 km / 2 hod

Vyjet sedačkovou lanovkou na vrchol Medvědína, od horní stanice po K13A a následně po K13 dojet na Horní Mísečky, napojit se na K10 a přes Janovu Horu dojet na Rovinka, pokračovat po K10C a odbočit doprava na cestu "Velbloudka", přejet sjezdovky skiareálu Herlíkovice a odbočit na Bubákov, dojet k bufetu Rondo, pokračovat doprava a přejet sjezdovky ve skiareálu Bubákov, odbočit doleva na zelenou turistickou trasu a vrátit se podél Labe do skiareálu Herlíkovice.